Κατηγορίες

Newsletter

Πολιτική επιστροφών

Οι όροι και οι προϋποθέσεις που περιγράφονται σε αυτή την πολιτική ισχύουν για σχεδόν όλα τα προϊόντα (υπάρχουν και εξαιρέσεις) που αγοράζονται από το κατάστημα μας και σε κάθε περίπτωση ισχύουν οι οροί της Ελληνικής νομοθεσίας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Σημαντικό: Ο πελάτης κατά την παραλαβή του προϊόντος είναι υπεύθυνος να ελέγξει το άθικτο της συσκευασίας και την κατάσταση των προϊόντων που παρέλαβε πριν την παραλαβή για να διαπιστώσει τυχόν εμφανή προβλήματα ή ελαττώματα του προϊόντος.

Η κυριότητα στο Προϊόν μεταβιβάζεται μετά την πλήρη εξόφληση ενώ ο κίνδυνος μετατίθεται κατά την παράδοση, ακόμα η αποστολή των εμπορευμάτων γίνεται για λογαριασμό με κίνδυνο του πελάτη. Θα πρέπει να κάνετε έλεγχο για τυχόν φθορές ενώπιον του μεταφορέα, σε περίπτωση που υπογράψετε και απομακρυνθεί ο μεταφορέας καμία ζημία δεν αναγνωρίζετε.

Σε περίπτωση που η συσκευασία δεν είναι σωστή η εντοπίζετε κάποιο πρόβλημα να μην παραλαμβάνετε από την μεταφορική εταιρία.

Ακύρωση παραγγελίας

Όταν κάνετε την παραγγελία σας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος μας έχετε τη δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας μέσα στην ίδια ημέρα που κάνατε την παραγγελία. Σε διαφορετική περίπτωση εάν η παραγγελία σας έχει δρομολογηθεί θα επιβαρύνεστε με τα έξοδα μεταφοράς.

Υπαναχώρηση και επιστροφή προϊόντων

Σε περίπτωση που ο πελάτης θέλει να επιστρέψει το προϊόν χωρίς κάποια ιδιαίτερη αιτιολογία, όπως ορίζεται από το Νόμο περί Προστασίας των καταναλωτών τότε θα πρέπει να το επιστρέψει μέσα σε (14) δεκατέσσερις ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή του κάνοντας αίτημα υπαναχώρησης στο email : sales@e-stratos.gr. Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε (αρχική συσκευασία), δεν έχουν χρησιμοποιηθεί η μονταριστεί και είναι σε άριστη κατάσταση. Σε κάθε περίπτωση για επιστροφές – αλλαγές προϊόντων τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν πάντα τον πελάτη-αγοραστή.

Απαραίτητες προϋποθέσεις για την επιστροφή προϊόντων:

–  Το προϊόν δεν έχει υποστεί ουδεμία εκούσια ή ακούσια ζημία από τον πελάτη (μη προσεκτικής απομάκρυνσης της συσκευασίας του, λανθασμένου μονταρίσματος, μη ενδεδειγμένης χρήσης κ.τ.λ.).

–  Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί (να συναρμολογηθεί κτλ).

– Το προϊόν συνοδεύεται από την αρχική συσκευασία του και όλο το περιεχόμενο αυτής.

–  Για τα είδη που έχουν ειδική εργοστασιακή συσκευασία θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή φθαρεί η συσκευασία τους.

–  Να μην έχουν αφαιρεθεί τυχόν ταμπελάκια ή σημάνσεις μάρκας κ.λ.π. που ενδέχεται να έχουν επάνω τους τα προϊόντα.

–  Το προς επιστροφή προϊόν συνοδεύεται από αντίγραφο τιμολογίου ή από την απόδειξη λιανικής αγοράς.

Επισήμανση: Προϊόντα όπως στρώματα μαξιλάρια για ευνόητους λόγους υγιεινής εάν ανοιχθεί και χρησιμοποιηθεί η απλά εάν ανοιχθεί η συσκευασία του στρώματος μετά δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής.

Επισήμανση: προϊόντα τα οποία είναι κατόπιν παραγγελίας δεν επιστρέφονται.

Επισήμανση: Όταν πραγματοποιηθεί αγορά και ο πελάτης δεν ελέγχει τα χαρακτηριστικά του προϊόντος (διαστάσεις χρώμα κτλ…), είναι στη διακριτική ευχέρεια του καταστήματος μας για την αποδοχή επιστροφής του προϊόντος.

Η εταιρία μας διατηρεί το δικαίωμα να μην δεχθεί κάποια επιστροφή εάν το προϊόν δεν είναι όπως το απέστειλε έχει χρησιμοποιηθεί και δεν έχουν τηρηθεί οι παραπάνω προϋποθέσεις.

Επιστροφή από εσφαλμένη αποστολή

Σε περίπτωση που ο πελάτης θέλει να επιστρέψει προϊόν το οποίο παρέλαβε από εσφαλμένη αποστολή, που οφείλεται είτε στο κατάστημα μας  είτε στους συνεργάτες της, θα μπορεί να το επιστρέψει μόνο μέσα σε (14) δεκατέσσερις ημέρες από την παραλαβή του όπως φαίνεται από τις καταστάσεις της μεταφορικής εταιρείας από την οποία το παρέλαβε. Το προϊόν που πρόκειται να επιστραφεί θα πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και σε άθικτη συσκευασία όπως το παρέλαβε. Στην περίπτωση αυτή η εταιρεία μας  επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής.

Επιστροφή ελλαττωματικού προϊόντος

Στην περίπτωση παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος, η εταιρεία μας αναλαμβάνει την αντικατάσταση μέρους ή ολόκληρου του προϊόντος αν χρειαστεί χωρίς καμία επιβάρυνση για τον πελάτη. Γι αυτό θα σας ζητηθεί να μας στείλετε φωτογραφίες του ελαττωματικού προϊόντος και της αρχικής του συσκευασίας.

Τα προϊόντα που χρίζουν αντικατάσταση ή επιδιόρθωση, θα πρέπει να επιστραφούν (ακριβώς με την ίδια διαδικασία που απεστάλησαν και στην αρχική τους συσκευασία).Αφού ελεγχθούν τότε γίνεται αντικατάσταση ή επιδιόρθωση. Σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αντικατασταθούν προϊόντα τα οποία δεν έχουν επιστρέψει πρώτα για έλεγχο.

Διαδικασία επιστροφής χρημάτων

Μόλις παραλάβουμε την επιστροφή σας θα γίνει ο απαραίτητος έλεγχος στο προϊόν που επεστράφη και εφόσον πληρεί όλες τις προϋποθέσεις επιστροφής τότε η εταιρεία μας θα σας επιστρέψει την αρχική αξία του προϊόντος ή των προϊόντων που επεστράφησαν στον αρχικό λογαριασμό με τον οποίο ολοκληρώσατε την αγορά σας.

Δηλαδή αν πληρώσατε με πιστωτική κάρτα τότε θα επιστραφεί η αξία στην πιστωτικής σας κάρτα. Αν όμως έχετε πληρώσει με τραπεζική κατάθεση ή αντικαταβολή, τότε θα πρέπει πίσω από την απόδειξη που θα μας επιστρέψετε μαζί με το προϊόν να έχετε σημειώσει έναν αριθμό λογαριασμού τραπέζης ο οποίος να ανήκει στο ίδιο όνομα με το οποίο κάνατε την παραγγελία σας. Αυτό συνήθως διαρκεί 1-3 εργάσιμες ημέρες.

Σημαντικό: Τα εμπορεύματα είναι δικής σας ευθύνη μέχρι να φτάσουν στις αποθήκες μας, οπότε θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι είναι σωστά συσκευασμένα και δεν μπορούν να υποστούν οποιαδήποτε ζημιά στο δρόμο. Προσπαθούμε σκληρά για να δεχτούμε όλες τις επιστροφές που έρχονται σε εμάς, οπότε σε περίπτωση που κάποιο προϊόν επιστραφεί σε ακατάλληλη κατάσταση τότε θα σας επιστραφεί πίσω. Καλό θα είναι εάν έχετε την δυνατότητα να φωτογραφίσετε το προϊόν πριν το παραδώσετε στο μεταφορέα για να είμαστε όλοι διασφαλισμένοι εάν κάτι  συμβεί κατά την μεταφορά του.

Τελευταία Tweets

Επικοινωνία

Στοιχεία επικοινωνίας

6 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ ΧΑΛΚΙΔΑΣ ΑΙΔΗΨΟΥ

22210 44367

22210 40420

Δευτέρα έως Παρασκευή: 08:00 - 21:00
Σάββατο: 08:00 - 18:00
Κυριακή: Κλειστά